måndag, juli 18

I tell my love to wreck it all, cut out all the ropes and let me fall.

Måndag. Grått regn och 11 grader, det är lite så vi rullar här i Sälen. Jag är utsövd för första gången på en vecka och dricker morgonkaffe och lyssnar på det här. Regnet gör mig inte så mycket. Har haft en fantastisk helg. Gustav i fredags, som blev efterfest (fast efterhäng är nog mer den rätta beskrivningen) till fyra på morgonen, på lördagen segade jag mest runt hemma och upptäckte fantastiska Florence + The Machine, på kvällen bjöd chefen på american bbq = fantastiska kollegor, söta (vilda) barn, alkohol (men inte för mig), knott, musik, skratt. Igår var det jobb, träning, bio (harry. jag grät.), söndagsmiddag (Felicia hade gjort västerbottenpaj och canneloni, vet inte vad jag gjort för att förtjäna att bo med henne?) och film (The Fighter, rekommenderas.). Ja, hur bra var inte det?

Den här veckan ska kickas igång med ett träningspass (körde rygg, bröst, mage igår och idag blir det ben och axlar, man vill ju ha ont i HELA kroppen.) Sen jobb 14-21.

Inga kommentarer: