måndag, juli 4

LÖRDAG

MANDO

don't let them closer to this secret
that I may love you


<3<3      (men varför ser jag ut som en femtonåring!?!?!?!?)
and then when satan helped me up again
it was then, it was then I understood
hold me, scratch my shoulder
fold me, sue me, watch me going mad
I said I'd die for you
or was it in my head


I'M JUST A SMALL TOWN GIRL

mäktigt

HÅKAN

det finns ingen poäng i att vara fri längre
för jag vet att den här natten kommer döda mig
om jag inte får vara med dig


blivit sparkad runt några gånger
som en del måste bli, för att fatta vad som betyder nåt
och vem som går att lita på
men när du var med mig, musiken slutade aldrig

har gått på knä så många år i den här staden
men jag svär, att jag hörde frälsningsarmen sjunga om att lämna allt bakom sig
första gången jag såg dig


alltid, om du älskar mig kommer jag lämna dig
och om du lämnar mig kommer jag älska dig
jag kommer göra dig besviken
jag kan inte stanna här länge
vill inte ha ett honktonk-liv för alltid
nej ingenting vara för evigt
river en vacker dröm

Inga kommentarer: