onsdag, september 16

Hej.

JAG ÄR VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE.


Förlåt.


... fast ni kanske inte bryr er.


Jag kan inte bestämma vilka glasögon jag ska köpa. Jag har köpt såååhåååå snyhyyyyggaaa skor (som jag ska lämna tillbaka). Jag har köpt en pälsmössa. Jag verkar vara en hemsk materalist som bara bryr mig om saker. Men jag hade hemskt trevligt i måndags när jag köpte dom, var till Valbo med giiiiiirlsen (P, L, L). (Hur mycket älskar jag att vara stor och ha körkort?)


IDAG BÖRJAR CL.


...spääääännande.
-

2 kommentarer:

Evelin sa...

Jag bryr mig! Jag är ju ditt största fan.

Felicia K sa...

Hjälp mig med vad jag borde göra! Skriv en kommentar och rösta, SNÄLLA gör det. Jag behöver hjälp, kan aldrig bestämma mig. Vågar jag eller bör jag bara toppa mitt hår? Jag har ju tjatat så mycket om att jag ska spara ut mitt hår nu, men kan det vara så att jag trivs och passar bäst i kort hår? Haha... hjälp mig med din åsikt, eller skicka gärna en länk på något annat ni tror jag skulle passa i ;)

http://felicilicious.blogspot.com/

hihi :D:D