måndag, september 28

anna hjärta bloggar.

Jag vet inte om ni vet det, men jag ÄLSKAR bloggar. Det är mitt största missbruk. Jag vet inte riktigt varför, men jag älskar ord och meningar och språk och formuleringar och fina bilder, så det kan ju bero på det. Sen kan det ju också bero på att jag sköter mitt eget liv så jäkla tråkigt just nu, så det är mycket roligare att läsa om andras.

HURSOMHELST.


Just nu finns det två bloggar som jag verkligen älskarälskarälskar.


Michaela Forni. Åh, om man fick ha Michaela som bästis. Jag går in på hennes blogg en miljon gånger om dagen och hoppas att hon har uppdaterat. Absolut bäst är det när hon skriver om kärlek och vänskap och massor av bubblande känslor. Oftast gör det jävligt ont, men ibland ler man, och varenda gång älskar jag hennes språk.


HanaPee. Skulle inte säga nej till att ha Hanna som bästis heller. HON ÄR SÅ SJUKT ROLIG. Haha, alltså jag fnissar hysteriskt varje gång jag går in på hennes blogg. Hon är helt fantastisk. Och lite sjuk i huvudet tror jag. På ett jättebra sätt. (Vem är inte lite sjuk i huvudet?)
-

Inga kommentarer: