fredag, augusti 28

Friday and football.


Fredagar = ledig = w-o-n-d-e-r-f-u-l.


Sova hur länge man vill (vilket idag var till 8.00 eftersom att jag somnade 21.00 igår). Ligga kvar i sängen en stund. Gå upp och äta frukost i luuugn och rooo. Dricka kaffe och läsa DN i luuugn och roooo. (På fredagar är det dessutom DN Bostad så då sitter jag och drömmer om fina vitmålade lägenheter på Södermalm för över en miljon.)

Och idag när jag läste sportsidorna (minus för DN är att sporten består av ungefär ingenting) så kommer CL-lottningen upp. Ahaa. Liverpool fick Lyon, Fiorentina och Debrecen. Okej, bra, borde bli lätt.

MEN VET NI?

Debrecen, det var laget som Kalmar kvalade mot. ALLTSÅ. Om Kalmar hade skärpt till sig lite så hade de kunnat vara Debrecen och blivit lottade mot Liverpool, ALLTSÅ hade detta gjort att jag skulle kunnat åka till Kalmar för att se Liverpool spela Champions League.

Jävla Kalmar. (Malin Wollin/Fotbollsfrun, I love you and your blogg av hela mitt hjärta, men hade inte din kille och hans kompisar kunnat ordna detta?)
-

Inga kommentarer: