tisdag, maj 5

Inte alla muffins i korgen, som jag brukar säga.

Haha, vet ni vad jag gjorde i söndags?

Var på jobbet, hade rast. Skulle ringa till Gymmix för att boka av mig från träningen eftersom att jag skulle jobba över. Man ringer till telefonsvararen och när det piper så säger man något i stil med "Hej, Anna Höglund här, jag ringer för att boka av mig från kvällens bodytoningpass. Tack så mycket, hejdåå.".

Det var det där pipet som ställde till det lite för mig.

(När man står i driven på jobbet så har man ju headset, och när det piper till i örat vet man att det är en bil där och att det är dags att säga "Hej och välkommen...")

Så alltså, när jag ringer till Gymmix för att tala in på telefonsvararen, vad säger jag då när det piper? Ja, inte var det "Hej, Anna Höglund här" iallafall. Haha. Istället blev det "Hej och välkomm.. nej. OJ. Ehm. Öööh. Anna Höglund här. Jag ehm, ringer för att boka av mig. Hejdå." Hur hjärntvättad får man vara?


Haha. Det var jättekul.
-

Inga kommentarer: