tisdag, maj 12

don't ever leave me, say you'll always be there.


Fick besök här ute på landet av en mycket betydelsefull dam. Vi ses för sällan men fan vad bra hon är. Ingen förstår mig så bra, ingen är så smart, ingen är så vass, ingen är så rolig, ingen är så snygg. Ingen är så jävla amazing som hon.


(Hon hann dessutom ta upp kontakten med min fransyska och kapa min msn-status medan jag åt. Se nedan vad hon skrev på min status.)


"kan egentligen ta vem som helst, anytime anywhere, just call me 070-xxxxxxx"



Ja, lite störd är hon också. Men hon gjorde det för min skull. Right my dear?

-

2 kommentarer:

Anonym sa...

qué bonito mi cariño !! thanks my dear, i feel the same for u and u hope u know it !! amazing woman!! PUSSS !!

Felicia K sa...

haha var väl lite fundersam på din status igår ;) hoho!