torsdag, mars 12

You're SO gonna miss me.














Alltså, jag vet inte om jag har berättat det, men jag åker till Thailand imorgon. Ni kanske missat det? (ha ha ha).


Okej, ni ska få lite bakgrundinformation så att ni vet vad jag håller på med. Tåg till Arlanda kl 10.11 imorgon. Flyget lyfter 15.50. Mot Phuket. Landar 02.40 svensk tid (alltså 8.40 thailändsk). Taxi till Khao Lak där första veckan ska tillbringas. Andra veckan har vi ingen aning. Sounds nice?

Jag vet att ni kommer sakna mig oerhört.
Men ni har ju bloggen. Ni har mitt twittrande (kolla till höger.) Och så har ni våran resedagbok. Ni kan använda den länken eller gå in på resedagboken.se och söka på nevertrustapirate (ni behöver inte ens fråga vem som skapade användaren). Känns det okej? Kommer ni att klara er? Jag finns ju även på mobilen om det bli kris. Keep me updated.
-

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag kommer verkligen sakna dig!! Sola och bada för mig hjärtat <3