tisdag, mars 17

Moooviestar oh moooviestar. Eh, nja.




















Idag var det alltsa dags for solhatten. Jag sag fan inte klok ut. Eftersom att jag brant mig pa axlarna och i urringningen var jag tvungen skydda dom fran sol ocksa. Forestall er detta;
- Solhatt
- Sned, lag hastsvans
- Rayban wayfarers
- Svart t-shirt med tryck (lillebrors), knuten i midjan
- Mina illrosa minisma bikinitrosor

SNYGG JAG VAR.

Och jag ar fortfarande brand.

Idag har det inte blivit sa mycket action, at en valdigt god bananpannkaka nu pa kvallen. (Den ar godare an den ser ut pa bilden, lovar.) Mamma ar pa affaren och koper nutella till frukostmackan (Jag ar pa semester, jag ska fan ha nutella till frukost.) Nu maste jag sluta skriva for min insektsfobi ger mig snart en hjartattack. Jakla ackelkryp.
-

Inga kommentarer: