onsdag, mars 4

Nu reder vi ut det här, en gång för alla.
















Okej tjejer, det är dags att vi tar ett snack. Vi har diskuterat det här flera gånger. Jag bli lika upprörd varje gång. Det här med högklackat. När gud delade ut längdcentimetrarna var jag troligtvis någon helt annanstans, för jag fick bara det som blev över. 155 centimeter fick jag. Dessutom har jag krokiga ben, så för mig är det här med högklackat ganska självklart. Och när jag kommer klapprande i mina extremt fabulösa skor (för det är dom faktiskt) så säger många ”Åh, vilka snygga skor! Lyckos dig som kan ha såna.” ”Vadå?” säger jag ”Det kan du väl?”. ”Alltså, nä, jag är för lång”.

VA!?

Jag säger samma sak varje gång; ingen är för lång för högklackat. Om du tycker om högklackade skor, använd högklackade skor. Skit i hur lång du blir. Vill ni ha exempel? Visst. Eling Kling. Ebba von Sydow. Anna Hibbs. Victoria Silvstedt. Paris Hilton. Katie Holmes. Angelina Jolie. Charlize Theron. Gwyneth Paltrow. Och så vidare, och så vidare. Snygga, långa tjejer som absolut inte gör avkall på klackarna för att de är långa. Sätt på er klackarna och sträck på er, det är så jävla snyggt. JAG VET ATT NI VILL.

Kan vi vara klara med den här diskussionen nu?
-

Inga kommentarer: