onsdag, mars 25

I'm alive.

Sorrysorrysorry for hemskt dalig uppdatering men nar jag val lyckades slapa mig till en dator harom dagen sa FUNGERADE INTE INTERNET NAGONSTANS. Jag dog nastan lite.

Vi ar iallafall sedan sondagen boende pa Koh Lanta. Forsta natten spenderades pa Long beach men boendet var sunkigt sa nu bor vi pa stranden ovanfor. Solen skiner klart battre an den gjorde i Khao Lak, och det tackar vi for. Jag surar dock for att jag redan flagnar.

Det storsta aventyret hittills var nar minibussen la av pa vagen till Koh Lanta och vi blev strandsatta. Haha. Men jag spar lite pa den berattelsen. Orkar inte skriva nu faktiskt.

Pa fredag aker vi harifran, sover en natt pa Kamala beach och pa lordag formiddag lyfter planet mot Sverige. 16.25 ska vi landa pa Arlanda.

Blir tyvarr inga bilder idag, stenaldersdatorer utan varken plats for minneskort eller usb-port. Blaha.

Hoppas ni inte har det bra dar hemma (bara Erika) for ni har knappt skrivit en enda rad och sagt hur det ar det hemma. Jag kanner mig hemskt ignorerad och bortglomd. Jag forsoker iallafall blogga och jag twittrar faktiskt varje dag. SADETSA.

Tjing.
-

1 kommentar:

Anonym sa...

haha sötunge! du är inte bortglömd här det vet jag, men tack för den (känner mig väldigt hedrad) och hoppas du också har det bra! ses på måndag! :D