söndag, mars 1

I need to straight things out.

Nej, ingen annan person ”får mig att må dåligt”. Det är jag som gör att andra får mig att må konstigt. Må konstigt och förvirrat. Och att bli arg. Jag vill bara få det utklarat. Hallå, jag är inte dum i huvudet? Att det ska vara så svårt att säga som det är. Jag spelar inget spel, det orkar jag inte, vill inte, har aldrig gjort det. Och desto mer jag tänker på det, desto mer uppenbart blir det. Så kan vi bara lägga ner det här nu? Alla korten på bordet. Inte för att jag vill, men för att det är så det känns.

Är jag fel ute? Isåfall vill jag veta det.


Och nu viker jag ut det här i bloggen, åh så patetiskt, men jag gör det ändå. Idiotiskt och onödigt men jag gör det ändå. Jag är så dum, så dum, men jag gör det ändå. Jag gör det ändå. Jag ångrar det redan, men jag gör det ändå.
-

Inga kommentarer: