torsdag, oktober 27

like I'm the only one that's in command.

Skulle egentligen publicerat det här igår och skrivit "om exakt en vecka!", men det glömde jag bort. Hursomhelst, nästa onsdag styr jag och Linda kompassen mot Stockholm, Linnsan, och Rihanna. BOOM.




Jag styr kompassen mot Säter på tisdag eftermiddag, mot Stockholm vid onsdag lunchtid, hem från Stockholm torsdag eftermiddag, och återvänder till mitt kära fjäll på måndag förmiddag. Om någon vill boka in en dejt när jag är hemma så föreslår jag att att planering för detta inleds nu. Vill inte låta hybris, men mina hemmavisiter brukar ha en benägenhet att svishhhhhhh försvinna.

1 kommentar:

Pontus Westling sa...

Du skulle kommit till Debaser och se Hardcore Superstar levererat istället! var sjukt bra, och ut på scen kom dom oxå ;)