måndag, oktober 24

Dagens fyra punkter.

1. Det existerar åtskilliga individer i detta universum som borde beläggas med ett strikt förbud gällande användade av hashtags på Twitter.

2. Det existerar även åtskilliga individer i universum som inte vet vad "hashtag" och "Twitter" innebär, och det är minst lika absolut inte okej som att missbruka hashtags.

3. Jag har alldeles precis haft ett riktigt rivigt vulkanutbrott i soffan, till följd av att min dator och min internetanslutning bildat pakt och bestämt sig för att strategiskt driva mig till komplett vansinne. (Snart kommer Paolo Roberto in och programleder och sen blir det öråd där jag enhälligt röstas bort och dumpas i havet.)

4. Har kommit till slutsatsen att detta kompletta vansinne skulle kunna undvikas om jag bara utvecklade den hos mig icke-existerande egenskapen "tålamod". Jag misstänker även att detta utvecklande markant skulle minska antalet minuter jag spenderar på att vara dödligt irriterad varje dag, vilket i nuläget ligger på ca 90% av det totala antalet minuter som ett dygn består av.



Eller vad säger ni?

Inga kommentarer: