onsdag, maj 25

se där, ett krokigt ben! eller är det två?

Här sitter jag och njuter av att kunna röra på alla mina kroppsdelar. Imorgon kommer jag nämligen vara totalt invalid och sängbunden, till följd av dagens yogapass. Har inte yogat sen... ettan på gymnasiet? Eller var det i nian? (gick faktiskt en hel termin med poweryoga - hmmmmm INRE LUGN). Och jag vet minsann hur det där med yogaträningsvärk fungerar, man känner sig inte alls trött i några muskler efter passet, men nästa dag så dör man.


Mina tights kändes inte helt yogaaktiga va? Lite för.. schitzofrena. Och vad är egentligen meningen med att ha sådär krokiga ben!? Varena gång jag nämner det så säger alla "Neeeeej, du har INTE ALLS krokiga ben ju, du bara inbillar dig!" Hörni, kan vi alla komma överens om att sluta med det där hycklandet? Jag säger inte att jag tycker att mina ben är fula (det är faktiskt mest muskler och jag har accepterat för länge sen att mina ben inte ser ut som Giseles*) jag konstaterar bara att dom råkar vara krokiga.



*konstigt nog ser ingen del av min kropp ut som Giseles. När hände detta??

Inga kommentarer: