torsdag, maj 12

önskar att jag var nudist.

ååååååååhhhhhhhhhhhhhh! (ångestskrik)

Ni som känner mig vet kanske vad som är det mest ångestframkallande som finns för lilla mig? tamtadaaam - att packa.

ghhhnnnnnnnnnn. (kvävt ångestskrik)


Ska på Rigakryssning (=fylleslag) med jobbet fredag-söndag. Kommer nog bli himla trevligt meeeen jaaaag viiiill juuuuu iiiinteeeee paaaaackaaaaaa.

Sprungit upp och ner senaste timmarna (spegeln i hallen, kläderna uppe, mycket bra motion) och vridit och vänt på mig och funderat och svurit och förbannat. Det slutar som vanligt med att jag får ett litet sammanbrott och sätter mig i klädhögen och skriker JAG VILL INTE ÅKA NÅGONSTANS. Det har gått över nu så jag ska väl gå upp och försöka knyta ihop hela grejen innan jobbet.


ghhhhnnnnnn (ytterligare ett kvävt ångestskrik)

Inga kommentarer: