tisdag, mars 8

ska vi plocka körsbär i min trädgård?


hej

Men h-e-r-r-e-GUD, vad hände med den här bloggerskan? Jag kan faktiskt inte ens förklara vad jag gör med min tid, för jag har ingen aning. Jobbar. Tränar. Lagar mat. Jag är inte i backen, jag festar i princip noll. Mycket dålig säsongare. Men jag har kul! Typ hela tiden. Funderar lite över livet, just nu lutar det åt att jag stannar här i ett år. Tankar runt detta? För ärligt talat, hur ska jag kunna veta!? Åh, dessa val. Sportloven är slut nu iallafall, och vi överlevde. Nu töar det och jag får panik, jag vill inte att snön ska försvinna och jag vill inte att vintern ska ta slut. Blåser idiotisk jävla äckelstorm gör det också, fy. Idag har jag tränat, ätit lunch på ski lodge och semla på fjällbagarn. Sen har jag spenderat lite kvalitetstid med min bortglömda dator. Ska eventuellt ge mitt rum lite kärlek om en stund (har jag sagt att jag har fått eget rum?????), och sen åka ner till jobbet och följa med Emelie till Pilarnäset och kolla lite grejer inför ett litet middagsevent som jag ska hjälpa till med på lördag. Kvällen har jag ingen aning vad jag ska göra med.


Några frågor på det?

Inga kommentarer: