måndag, mars 21

i'm tryin', i'm tryin'

Lever upp till mitt löfte om bättre bloggande? URSÄKTA, men igår gick jag upp ur sängen hemma i Säter, åt frukost med mamma och lillebror, drog till Borlänge, fikade med älskade Erika, körde till Sälen, packade in mig på husmoss, jobbade 16-24. Idag gick jag upp (vaknade upp i en iskall stuga, alla element hade slagit ifrån...), åt frukost, tittade på lägenhet med Felicia, hängde i solen vid ski lodge, åt lunch hemma med F, tvättade håret, jobbade 15-24. Sorry, men lyckas inte klämma in blogg där. Dååligt. Nu sitter jag här, ska jobba 8-16 imorgon. Nej, idag menar jag. Så måste sova. Imorgon ska jag jobba, besöka systemet, träna, handla, duscha, laga mat, sova. På tisdag ska jag jobba 8-16, träna, dricka alkohol, vingla på harrys. På onsdag ska jag må illa och jobba 16-24. (vilket spontant liv man lever va?)


Förresten. Lägenheten vi tittade på var jättefin, och idag sa jag till min chef att jag stannar. Så oj, det blir sommar och höst och en till vinter i Sälen. Herregud, man vet visst aldrig vart livet ska dra dig.

Inga kommentarer: