måndag, mars 28

en hård dag i soffan.



Lyckades övervinna det helt oerhörda illamående som plågade mig imorse, och vid tolv-tiden promenerade fyra slitna krigare (jag, felicia, linnea, madde) till mcd. En liten meny följt av en kaffe och en mcflurry, oh den visste vad den skulle göra. Strosade lite på Stadium, köpte chips på Ica, kikade in på jobbet och hämtade en liten leverans som kommit från Säter, gick hem. Sen tittade jag och Linnea på Glee. Från ungefär kl 15.00 till kl 20. Hehe, vi vet verkligen hur man utnyttjar en ledig dag. ÄLSKAR GLEE. Orkade inte laga mat, men blev bjuden på väldigt god fläskfilegryta av Anna, sen städade jag ihop på mitt rum som såg f-ö-r-j-ä-v-l-i-g-t ut. Nu ska jag nog joina mina små husmossar ute i tv-soffan. Imorgon är det back to reality efter tre lediga dagar, jobb och träning. pjuh

Inga kommentarer: