måndag, augusti 30

hej höst

bild ilovewildfox.

Idag när jag strosade runt på Kupolen insåg jag hur mycket jag verkligen kommer att sakna den svenska hösten. Frisk luft, gula löv, rutiner, regn, träning.

Okej, insåg egentligen mest hur mycket jag kommer sakna modehösten. Älskar att man äntligen kan börja klä på sig lite mer, strumbyxor, mörka fylliga färger, stora stickade tröjor, boots, stora halsdukar, lager på lager. Hösten är min favoritmodeårstid, vintern är lite tråkig med dunjackor och klackförsvårande is.

Hittade en fiiiiin långklänning på h&m (MED ARMAR PÅ), hittade den här, många fina klackar, en kort skinnjacka på Lindex barnavdelning.... medmeramedmera. Och allvarligt talat, dom här klackarna skulle jag kunna dö lite för. Om dom fanns i svart skulle jag inte tveka en hundradel. Totalt skamlös kopia av Acnes, men med en nätt prisskillnad på sisådär 2500. Skulle verkligen behöva ett par rejäla vinterklackar att halka runt med i Sälen...

Inga kommentarer: