tisdag, augusti 10

sonisphere.

.......................................Alice Cooper



















.....................................Maiden.













Det var en sjuk dag. Jag har aldrig någonsin varit med om ett sånt där regn. Det var tropiskt thailandsregn, ihållande, timme efter timme. När man tänkte "men alltså, NU KAN DET FAKTISKT INTE REGNA MER", då tilltog det. Och så tänkte man samma sak igen och då regnade det ännu lite mer. Och det slutade aldrig! Det var lerigare än man någonsin kan tänka sig och vattenpölarna var som små sjöar. Nej, det går faktiskt inte att beskriva för någon som inte var där.



MEN. Iron Maiden. Åh. Mötley Crüe. Jorå. Alice Cooper. Helt okej. Iggy. Såg ingenting men lät bra.



Jag hade absolut INTE inte velat varit där. Det var värt allt regn i världen.




(Och så avslutade jag det hela med att störta i leran när vi gick därifrån. Som ni kanske kan se på dom sista bilderna (mina converse var vita innan leran). Blixtarna sicksackade sig över himlen och regnet började ösa igen. jaherregud.

1 kommentar:

Evelin sa...

Jag var också i Stockholm. Vi såg Alice Cooper vid frukosten på hotellet.