måndag, juni 21

maxi


Jo, det här med långklänningar. Jag köpte ju en i fredags. Har letat igenom varenda jäkla affär, både i fysisk butik och på webb och det här är den första jag hittat som varit någorlunda som jag vill. Det jag allraallra helst vill ha en är en långklänning med armar. Ska det vara så inihelvete svårt för designers att förstå att bara för att det är sommar så vill man inte springa runt med bara armar hela tiden. SVENSK JÄVLA ISKALL SOMMAR GE MIG ARMAR. Men det finns inte. Har tittat i varenda affär, en miljon webbutiker. Finns inte, och det driver mig till vansinne.

Har ni tips? Please help.

1 kommentar:

erika sa...

Har funnits en liknande klänning som på bilden på hm, fast svart/vit, zebra aktigt mönstrad. Tror det var divided, eller trend i Uppsala, borde kanske finnas kvar i stockholm iallafall. Var i maj som jag tittade, var inte du till och med kanske med då!? hm..