söndag, juni 27

söndagssammanfattning

bild från ilovewildfox tror jag.

Midsommar. Fredagen var 11-20 och sen åkte jag hem till fotboll och en öl och så sova. Lördagen var 11-20 sen stress och sen fin fest hos L. Världens bästa tjejer (och några trevliga killar), kubb, knott, öl. OCH PERNILLA KOM. Helt sjukt, hon ska ju vara i Oslo. Sen var det Säterdalen och ojoj och kul. Sen vinglade vi hem, dom andra efterfestade till halv åtta på morgonen, själv gick jag hem och sov och så ringde klockan halv åtta och så var det upp och bli skjutsad till jobbet med gårdagens mascara och så var det jobb 8.30-17. Hämtad av mamma och skynda sig hem och se England åka ur VM (jäkla skit). Äta mat med familjen och nu bloggkollar jag och njuter i nya uterummet. Kanske gå in och kika lite fotboll. Sova ska jag iallafall göra, läääääänge. Jobb imorgon. Jobb på tisdag. Ledig onsdag, sen jobb fyra dagar igen. Hatar min jobbsommar.

Inga kommentarer: