fredag, juni 4

musik, sport och kärlek.

Lyssnar på highway to hell och det gör fortfarande ont någonstans i kroppen att jag inte var på stadion igår. Dom kör e-x-a-k-t samma show (nej dom har bytt dog eat dog mot high voltage) som när jag såg dom på Ullevi förra sommaren, men whothefuckCARES? Det är ju rock'n'roll på den högsta jävla nivån man kan tänka sig, jag kan se det hundra miljoner gånger och troligvis en gång till.


Funderar samtidigt över det jävliga faktum att mitt älskade Liverpool igår bröt kontraktet med Benitéz. Jävlar alltså. Jag vet att den här säsongen inte var lysande (rent av helt bedrövlig om vi ska vara helt ärliga). Jag vet nog innerst inne att det var dags. Men fan, Benitéz gjorde fantastiska saker. CL-guldet i Istanbul är mitt finaste sportögonblick och det var Benitéz som gav mig det. Så många mirakel som han skapat under dom här åren. Så mycket skit han fått. Men så många hyllningar. Hejdå Rafa, tack för allt.

Inga kommentarer: