måndag, juni 28

en miljard frågetecken.

Planen i mitt huvud har varit
- jobba sommaren
- softa runt i Asien i höst
- jobba Sälen i vinter


Nu vet jag faktiskt inte alls. Softa i Asien har ersatts med en miljon frågetecken. Volontärarbete i Thailand? Peru? Ecuador? Kombinera äventyrsresa med volontärarbete? Costa Rica? Kenya? Borneo?

Eller flytta till London och skippa Sälen. Eller åka till Thailand i 8 månader och undervisa i engelska. Fan jag vill väl inte softa när jag kan vandra i en regnskog och lära mig spanska.


HERREJÄVLAGUD. här kan ni läsa varifrån jag fått alla idéer ifrån.

2 kommentarer:

Evelin sa...

Ta steget - HOPPA!!

(Lite svårt om man inte vet åt vilket håll man ska hoppa, i och för sig. Men ändå. Vid behov av evelinsk rådgivning, you know where to find me.)

Linda sa...

Anna du är inte ensam om att glida runt på blueberry och bli yr i skallen!