måndag, mars 15

hon är som ett moln i skor


Kan som vanligt inte sova ordentligt med alkohol i kroppen. Var klarvaken kl 7 men thanks god så lyckades jag somna om till nio iallafall. Då vaknade jag upp och kände att jag måste fixa en riktig mobil, klarar inte av mammas som inte sparar skickade sms (är ju jättekul att inte ha en aning om vad man skickat iväg för skojiga sms under alkoholpåverkan...) och som inte kan lägga till ord. (även om den är liten och söt och röd). Jag vill att miiiiiin ska funka. Jag älskar min w508. När den funkar alltså. När den inte är vattenskadad och vägrar vara normal.



Nu tror jag bestämt att jag ska skutta (jaa, just ordet skutta kan vara en lätt överdrift) upp ur sängen och äta frukost och slänga iväg ett godmorgon-sms till fröken Cohen. Sol och ledighet, tack för den.
-

Inga kommentarer: