tisdag, mars 16

en sån där tisdag


1. Jag irriterar mig till döds på folk som uppdaterar sin facebook-status en gång i timmen och går med i varenda jävla grupp som finns "vi som gillar fint väder", JAMEN VEM GILLAR INTE FINT VÄDER? Allt detta statusuppdaterande och att skriva saker som "fyfan :'(" bara för att folk ska fråga vad som är fel, det är klara tecken på allvarlig uppmärksamhetssjuka. Som när man var liten och sa att man ritade fult bara för att alla skulle säga att man ritade jättefint. (fast för mig var det alltid sant för jag kan verkligenverkligen inte rita.)


2. Jag såg 500 days of summer igår och den var så fin och klurig och med bra musik och bra söta skådesspelare. se den se den se den se den se den se den.


3. Jag såg också Vicky Christina Barcelona och den gjorde mig besviken.


4. Jag måste verkligenverkligen laga seriös mat idag. (ska bara se klart på Grey's-reprisen, Denny dog förra avsnittet tror jag så nu är Izzy ledsen och Meredith ska välja mellan Finn och Derek och allt är himla messed up.) Sen blir det lite dusch och lite fix och sen troligtvis lite Harry's.

-

Inga kommentarer: