söndag, februari 1

Snö<3




































Är det inte de bästa dagens outfit-bilder ni någonsin sett? Ryggplattan, vinterns absoluta must-have. (Enda nackdelen är att man ser ut lite som Ringaren i Notre-Dame. Men vadå, Paris är ju hur fashion som helst?)

Har alltså äntligen fått ta ut lilla polarisen en sväng. Det är som meditation. Total koncentration. Det enda man har i huvudet är hur man ska ta nästa kurva, trixa sig över nästa dike, parera nästa ojämnhet, ta sig upp för nästa stigning. Trång skog, öppen åker eller fantastiska fjäll, I just love it.
-

3 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till som FAN imorgon! jag håller tummarna för dig :) smsa eller ngt efteråt så vi får veta hur det gick. och om det inte skulle gå bra (vilket jag tror att det gör) så är det inte hela världen. vi tycker om dig i alla fall!

Anonym sa...

shit! hade helt glömt bort att det var dags nu, lycka till! jag kommer antagligen att skicka sms till dig tjugo gånger imorgon, och det kommer gå bra och om inte så håller jag med lisa det är inte hela världen! :)))

Felicia K sa...

Kan jag få komma hem till dig och åka skoter? :D:D:DD