onsdag, februari 11

"Det är ni som är dom konstiga det är jag som är normal"

Ibland blir jag så trött på människor som jämt ska se det fina i allt. "Man ska vara glad och nöjd och allt är så fint och visst är det jobbigt ibland men vi har iallafall mat på bordet och oj oj mina vänner är så fiiina och jag är så glad för det jag har och snart är det vår och snart tar vi studenten och allt är så bra och jag är aldrig sur och jag snackar aldrig skit och jag ser det positiva i allting och man ska ha en ljus syn på livet och man ska ha ljusa kläder för då blir man glad och man ska inte svära och man ska älska alla söta barn och man ska vara snäll och aldrig tänka onda tankar och aldrig vilja köpa skor istället för att skänka pengar till barnen i Afrika och bla bla bla."

Men NEJ, kan vi inte bara konstatera att livet är skitlångt, skitkrångligt, skitjobbigt och bara jävlas hela tiden. Sluta med ;) :) :D, och säg det bara: AAAARGH.



... sen inser jag att det nog är mig det är fel på och inte resten av världen.
-

2 kommentarer:

Felicia K sa...

"Arga snickarn"
Du kan vara "Arga bloggaren" och nej jag tänker inte göra en ":)" gubbe nu så jag gör en :@
Men bara för att irritera dig lite extra gör jag en :D för jag är ändå lagomt glad när jag skriver detta.

Anonym sa...

tillståndet kallas PMS och går snart över!