måndag, februari 23

Onödigt och ointressant vetande.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 88:a (vad jag kommer ihåg...)
Vad tycker du om kärlek? - heaven and hell
När kramade du någon sist? - lördags
Kramade du någon speciell person? - jorå
Har du svårt för att bli kär? - mjae
När kysste/hånglade du med någon sist? - någon liten månad sen
Ångrar du det? - no regrets
Är du singel? - japp
När fick du senast en komplimang? - kommer inte ihåg
Har du hånglat med någon av samma kön? - no

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - japp
Playat? - heh, lite kanske
Hånglat med nån riktigt ful - jaaa
Hånglat med fler än 50 pers - neej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - tror det
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - ja
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? - nej
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Tar du droger? - nee
Dricker du? - japp
Vilka kläder sover du i? - stayups och spets varenda natt
Vad hatar du verkligen? - foppatofflor
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - hellyeah
Är du ensam nu? - ja
Vill du gifta dig? - kanske
Vill du ha barn? - kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - okänd
Fick dig att gråta? - jag själv
Du gick på bio med? - fröken F och P
Skällde på dig? - mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - nej
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Spytt? - nej
Saknat någon? - lite


Snott från sötaste Michaela.
-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hatar du verkligen? - foppatofflor
SÅ RÄTT! SÅ RÄTT! :DD

Anonym sa...

undrade just hur jag kunde ha så många besökare idag men nu fick jag ju min förklaring ;)