torsdag, maj 17

"Lilla My är van att ta hand om sig själv, sa Mymlans dotter. Jag är mest orolig för den som råkar ut för henne!"



...har lite svårt med min natuuuuurliga skönhet just nu. Megatorr och röd runt ögonen och allmänt trött hudsituation. DOCK, nyfärgade fransar och bryn, det kan vara världens bästa snyggtips.


Men, hallå, det var inte mitt utseende jag skulle prata om, det var:

1. Min nya fina mugg! (har blivit kallad för lilla My i två säsonger, dock blev det svårt nu när jag inte längre kan ha den karakteristiska knuten...). Hon är liten och arg, så ja... vi är ganska lika.

2. Klippte mig igår. Tog lite till på längden den här gången. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ser helt FIERCE ut, eller om jag ser ut som att jag är 5-6 år. (Kanske kompenserar för mina svällda, torra och rynkiga ögon som gör att jag ser ut att vara ca 87 år?) Eh, såatteeee... Tror att det är snyggt när jag har mina vanliga kläder på mig, håret passar dock illa med min statoiluniform. Som jag bär rätt många timmar och dagar i veckan. Hm. 



Anyway. Nu måste jag packa upp efter min hemmavistelse, min lägenhet ser ut som kaaaaaoooooossssss.