söndag, mars 18

rock'n'roll.

Men herre, vilka lediga dagar jag haft. Drog till Funäs efter jobbet i torsdags, på fredagen blev det 15 mil skoter (se tidigare inlägg gällande fjällporr), igår blev det 7 mil skoter, stugstäd och sen vrooom hem till  Sälen. 20 mil sittdans, sen dusch och fix och omogna facerapes, middag med tre av världens bästa tjejor, megaförfest med ca 25 pers i vår lilla lägenhet, och allmänt mingel och röj på Harrys. Har inlett söndagen med ett avsnitt av Game of thrones (ä-l-s-k-a-r), frukost med dom där tre av världens bästa tjejor, och nu allmänt soffhäng.

På två lediga dagar har jag alltså: hängt med pappa och Alma (hund), kört skoter i sinnessjukt fina landskap, och sen hängt med flera av dom absolut bästa och roligaste vänner jag har och skakat min page på Harrys (det är så mycket roligare att ruska på håret när det är kort). Åh. Vilket liv va?



Men HUR ska jag överleva jobbet 16-24? Somnade kl 3, vaknade kl 7 och kunde omöjligt somna om. Och HUR ska jag överleva jobbet imorgon? Jobba till 24 = somnar kl 1, upp imorgon för att jobba 8-16. Nej, jag orkar ej med minustalen i den sömnekvationen.

Inga kommentarer: