söndag, mars 18

do you wanna touch?

eeeeehm, ett tillägg gällande det kortade håret förresten. Antal (helt främmande) killar som utan synbar anledning rufsade mig i håret igår: tre. Antal (inte helt främmande) killar som utan synbar anledning rufsade mig i håret igår: en.

Ursäkta mig?! Vad har du med mitt hår att göra? Vad har du med mig att göra alls? Ser jag ut som ett gulligt litet penntroll eller vad är det du försöker säga? Händerna på täcket, tack.



OCH EN SAK TILL. Två riktiga jävla idioter, går förbi bakom mig och Linnea, båda två kör varsin rejäl rumptafs på både mig och Linnea. Fan att man aldrig blir arg tillräckligt snabbt, dom hann försvinna båda två bland allt folk. Fine, rufs i håret kan jag ta, även om jag helst inte vill att okända människor petar på mig över huvud taget (personlig sfär, hallå?), men ge-fan-i-att-ta-på-min-kropp-om-jag-inte-har-godkänt-det. Vad är problemet? Det här är mitt, det där är ditt, stay away.

Inga kommentarer: