söndag, november 20

in the religion of the insecure I must be myself.

Sovmorgon, frukost, 130 olästa poster i Google reader, gårdagens "Så mycket bättre" i bakgrunden (älskar Lena Ph, men vad gör E-Type där egentligen?). Ledig söndag. Idag återvänder min kära sambo till Sälen och då är det slut på lugnet (på ett bra sätt). Igår tog jag tillvara på min sista ensamma dag= såg på Idolrepris (har ju sagt att jag inte ska bry mig, men den där j-ä-v-l-a kräktråkiga Robin gjorde alltså att en av Amandorna åkte ur och då blev jag arg), drog ner rullgardinerna och tittade på sista HP-filmen (japp, grät på exakt samma två ställen som vanligt), drog upp rullgardinerna och sträcktittade på sisådär fem Glee-avsnitt och sen duschade jag och bytte sängkläder och sov 12 timmar i sträck.

Som vanligt river bloggläsning upp fniss och tankar och skratt och ilska och allt däremellan och eftersom att jag idag läst 130 inlägg kan det leda till att det skuttar upp några här också. Som små efterskalv.


Förresten. Jag brukar inte klaga på vädret. Tillåter inte något så nyckfullt att sänka mitt humör. Men utanför fönstret ser det fortfarande ut som grått oktoberslut trots att kalendern säger 20:e november, ingen snö och inga minusgrader. Winterwonderland, hallå?

Inga kommentarer: