måndag, november 15

segfultjej.com


Är så seeeeeg. Får ingenting gjort. Borde in i duschen och göra en totalrenovering. Skrubba, rengöra, ansiktsmaska, tvätta, raka, peela, klippa. Fixa naglarna (har inte haft nagellack sen jag åkte till Ecuador). Är just nu faktiskt väldigt ful. Mina ögonbryn är kaaoooos för jag har inte plockat dom sen jag åkte till E. (!!) Tänkte se om det växte ut något intressant (det har det inte gjort). Ska på ansiktsbehandling efter Thailand, och då jäklar ska det fixas. Så får väl lov att vara ful två veckor till då. Klippning imorgon iallafall, hejdå slitna toppar. Och så ska jag leva på ris och frukt och vatten i Thailand, hejdå ecuadorkilon. Är egentligen inte särskilt viktnojig men nu är det inte ok alltså. Inte en enda muskel och allt står bara ut. Uääää. (ja, det är en godissvamp jag har i munnen, heh). Jaja, får väl flytta in på SATS när jag kommer upp till Sälen.

Inga kommentarer: