tisdag, november 9

ett sista hej fran Quito

Hej!

Okej, sorry for extremt daligt bloggande. Ar i Quito nu, sistasista dagen. Imorgon kl 7.25 lyfter planet fran Ecuador. Klockan 04.30 kommer taxin och hamtar mig... Kanns lite sorgligt nu faktiskt, att lamna alla. Alla andra ska arbeta pa Galápagos, sa jag ar den enda som aker hem. Hade en liten hejda-utgang igar, tjejerna var snalla ("snalla") och kopte en fish bowl med mojito till mig. Det var verkligen synd att ingen hade kameran med sig, for det sag ratt kul ut nar alla andra satt med sina cocktails och jag satt med min gigantiska skal...

Kanske slanger ivag ett inlagg fran Miami, annars hor vi i Sverige! Lordag kl 14.15 ska jag landa pa arlanda. Wiiiiie.



tjiiiing

1 kommentar:

Pernilla sa...

Jag längtar längtar längtar efter dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ring mig så fort du kommer hem! <<3<<3 KÄRLEK