måndag, januari 9

när muren föll.

Eller det här.

 

kändes som att det var nånting som lade en hand på mig
kändes som att det var nånting som gjorde en brand i mig
det var som nånting som jag glömt bort kom tillbaks
som nåt jag tappat men sen plötsligt hade kvar
och jag som aldrig gjort en kvinna glad
kände att jag,
jag bara måste få vara med dig

kändes som att det var nånting som sjöng en sång i mig
kändes som att det var nånting som slog en volt i mig
jag ville andas luften där du stod
jag ville ge dig blommor när du log
det var nånting jag inte kunde stå emot
kände att jag,
jag bara måste få vara med dig

kändes som det var nånting som blev helt mjukt i mig
det var som om hela rummet ändrade färg
och snurrade runt för mig
jag hörde hur de spelade gong-gong här i kväll
jag kände hur min mur föll ner för dig
det var någonting med din mun som måste gjorts för mig
jag kände att jag,
jag bara måste få vara med dig
bara måste få vara med dig
bara måste få vara med dig
bara måste få vara med dig

och jag måste, jag måste få vara med dig.

Inga kommentarer: