tisdag, januari 3

don't rain on my parade.

Idag blev det Mora turochretur för att fixa pass. HAHAHA åt min lugg på den passbilden. Fick ont i halsen igår kväll och jag viiiiill iiiinteeeee bli förkyld, så när jag var på Ica Maxi tänkte jag införskaffa lite Kan Jang som tydligen är värsta mirakelmedicinen mot förkylningar. Dock visade det sig att man avråds från användning om man är allergisk mot tex. gråbo. Vilket jag är. Mjahapp. Förövrigt har jag idag varit inne på min tredje dag av total mördarmensvärk, misstänker nästan att jag har varit gravid i nio månader utan att märka det och att jag nu har förvärkar. Ungefär på den nivån är det.

MEN, det snöar jättemycket och jag har ätit middag med mina sambosar två kvällar i rad och igår såg vi en bra film och på fredag kommer nog pappa upp med skotrarna och då ska det blir klarblå himmel och fina minusgrader. Nyår var fantastiskt, trerätters här hemma med nio bra människor, PERNILLA VAR HÄR, mycket bubblor, jag hade paljettklänning och 14 cm heels och när vi räknade in det nya året på Harrys dansgolv blev jag nästan tårögd för att jag hade så många fina människor runt omkring mig. När vi kom hem gjorde Linnea toasts och Pernilla masserade mina brutalt misshandlade trampdynor. Blev lite tårögd då också. Alltså, trots fem år till med fult passfoto, förkylning och förvärkar: oerhört bra liv.

Inga kommentarer: