lördag, augusti 6

there's a fire starting in my heart.

alltså herregud, ursäkta mig för denna i princip oacceptabla frånvaro. Dog jag? Neh, men har faen haft en ganska rejäl formsvacka. Passar inte riktigt in i mig själv, om ni förstår vad jag menar? Får inte plats, och i nästa sekund är det alldeles för mycket plats. Riktig bitterfitta har jag varit också, särskilt på jobbet, inte ok. Var ledig tisdag-onsdag och gjorde inget annat än läste en vansinnigt jävla bra bok, så min hjärna började snurra igen och det knuffade upp mig en del från diket, bra. Jobbar imorgon, sen åker jag hemhem, kopplar bort allt som har med jobb och service och stökighet att göra, träffar människor jag saknar som en galning, åker till Stockholm, har sjukt mycket semester helt enkelt. En ynklig liten vecka, men det får duga. När jag kommer tillbaka till Sälen har alla kommit tillbaka, min kurs börjar, alla jäkla semestrar är slut, rutiner kan ta vid igen, och jag ska fan vända upp och ner på hela jobbet. Höst är en oundviklig nystart, tomt papper, exploderande färger.


kan bli dåligt bloggande en vecka framöver till alltså, jag tror att ni överlever?

Inga kommentarer: