torsdag, augusti 18

hej

hade jag och felicia världens trevligaste åttapersoners trerätters middag här hemma igår? JA

drack vi jättemycket vin? JA

är jag helt förundrad över hur jäkla grymma människor jag har i mitt liv? JA

har jag varit bakis idag? JA. till klockan fem iallafall.

har jag gymmat tisdag+onsdag = har jag brutal träningsvärk i precis hela kroppen? JA

har jag legat på soffan i fem timmar och läst Livet deluxe? JA

tycker jag att det är en bra bok? NEJ inte särskilt jättebra.

har jag upptäckt att jag troligtvis tappat bort mina jäkligt dyra applehörlurar? JA

har jag fått senaste Elle+trendbibeln+augustinumret av Elle interiör? JA

är jag tidningsmissbrukare? JA

lyssnar jag just nu på Regina Spektor och verkligen älskarälskarälskar hennes musik? JA



jag var ledsen när jag skulle åka tillbaka till sälen efter en vansinnigt bra vecka hemma, men det gick över. är besviken för att jag inte kan åka hem i helgen, men det går verkligen inte att lösa med jobbet. that's life.

Inga kommentarer: