söndag, februari 20

hema

fredag - jobb till 14 och sedan mot södra dalarna

lördag - sol i säter!

tvingade ut pernilla i minusgraderna

rådhustorget (heter det så?)



massor av änder. hehe


ameh, GUD så fint

astrid, bara lite söt?

här bor jag! i alla hus

min paradkaka, kokoskakor

nej, men det måste vara kriminellt?

mammas kardemummakaka, mmmMMM

fyra av mina fem kafferepsgäster

linnsan gjorde melodifestivaldrink

drinkar, ost&kex, godis, chips&dipp, vin. HEH


MKT fin helg hittills. åkte söderut i fredags, shoppade lite på kupolen, fortsatte hem till säter, fick middag, såg på let's dance (det är så pinsamt), sov i min säng. vaknade upp med kli och svid i halsen, åt frukost, bläddrade i elle när mamma löste melodikrysset, pernilla kom förbi (!!!! hade inte träffat sen början av ecuador), jag tvingade ut henne i minusgraderna, fin promenad i fina säter, tittade in hos lina, gick hem, jag bakade kakor, lina, astrid, linn, pernilla, niklas kom på fikabesök, jag åt middag med familjen, gick hem till linn och hade melodifestival/qx-mys med henne och pernilla, pratadepratadepratade, gick hem och sov.

men FY för nu är jag förkyld. hals, näsa, huvud. buh

Inga kommentarer: