lördag, juni 2

Hej älskade läsare!

Okej hörni, nu behöver jag er hjälp. Jag har ingen aning om hur många ni är som läser bloggen nu för tiden, men jag vill ändå gärna att de läsare som finns tycker att bloggen är lite bra i alla fall. Idag ska vi prata om design och layout. Eftersom att Blogger krånglar när jag ska lägga upp bilder funderar jag på att byta till den Wordpressblogg som jag redan har.


Så, vad tycker ni om det här?: 

http://annibalannibal.wordpress.com/ 




Känns det enkelt att läsa? Är bilderna för stora/små? Är textspalten för smal/bred? Typsnitt, teckenstorlek, färger (frånvaron av färger menar jag...). HUR KÄNNS DET? (obs ni kan bortse från headerbilden, den ska bytas.)



Skriv en liten kommentar här eller där, tack på förhand! (Annars blir det ju diktatur och envägskommunikation av hela grejen, och det känns lite tråkigt.)



Inga kommentarer: