söndag, februari 12

I'm a happyhappy girl, with a happyhappy smile.




HEJ

Jag överlevde Thailand och återvände som en gladare tjej.


...nu är jag dock jättejättearg för att Blogger vägrar att ladda upp bilder ordentligt. Så ni får bara två.  (Någon annan som har samma problem?)

Just nu fokuserar jag mest (ha ha ha) på Tjejvasan som äger rum om mindre än två veckor (!). Antal kilometer jag åkt hittills: 13. Ahahaha. Men det kommer att gå bra. Tre mil, pfffff, det tar man sig igenom på vilja. (Eller?)


Annars då? Jo! Jag har bestämt mig för att stanna i Sälen till den sista juli. Och sen funderar jag på att flytta till Umeå och plugga. Vad tror ni om det? (Obs. Hoppa helst över kommentarer som "NEJ ANNA DET ÄR JU JÄTTELÅNGT BORT JUUUUUU." Jag vet det.)

1 kommentar:

Evelin sa...

Jag tycker att det låter bra! Umeå är en nice studentstad, har jag hört. Vad funderar du på att plugga?