fredag, december 23

hejhej



Okej, HUR LÄSKIGT? Jag har blivit en cyklop. Japp. Den Anna ni känner existerar no more. Har blivit ett mytologiskt monster från Grekland. Tänk, det trodde man aldrig.


Hehehe, nerå. Det som har hänt är att jag har gått över to the dark side... har köpt en mac. Macbook pro, my new lover (uttalar det som Carrie gör när hon har Petrovsky i sista säsongen, (2 min in i klippet)).


Hursomhelst, vad jag egentligen ville säga är att jag sitter här hemma i Säter och julmyser i soffan med min nya lover och leker med photo booth. Tittar på tallen. Äter lite choklad. Tittar på urgammal uppesittarkväll på svt1. Var ut på stan på eftermiddagen och gjorde sista julfixandet, kallt och blött och blåsigt och fyihelvete med folk. Nu tänker jag inte gå utanför dörren förrän den här julen är slut. Vilket betyder söndag förmiddag, för då måste jag tillbaka till Sälen.


Ha en superfin jul kära ni. PUSS

Inga kommentarer: