onsdag, december 8

svår rubriktorka

Tog tag i livet vid 17 och hoppade in i duschen och drog och hämtade M när hon slutade och sen handlade vi lite. Sen lagade vi (hon) lite mat och sen åt vi och nu hänger vi i soffan allihopa.

Jag har helt klart drabbats av svår "det här har jag gjort idag"-sjukan. Tar ni illa upp? Är det jättetråkigt?

HAH, tråkigt för er då för det är min blogg.

Imorgon ska jag och M träna på Sats. Yes, jag har köpt träningskort, nu ska den här kroppsliga misären få ett stort jäkla stopp. Skinny diet och träning (haha). Jo, men faktiskt. Träningskortet var så jävla dyrt så jag ska fan bo på gymmet. Gym får mig egentligen att dö av tråkighet, men det finns i bara ett cross training-pass på torsdagskvällarna (då jobbar jag oftast), yoga på onsdagsmorgnar (Zzzz) och body balance på måndagsmorgnar (hej p-söndag).

Och så blir det jobb 14-24. TJIHO.

Inga kommentarer: