onsdag, februari 10

lovade ju igår.

Okej, jag vet inte om det kan kallas en bloggupdate á la very seriös, men... lite iallafall.

Var ju hemma för cirkus två veckor sen, och när jag kom upp hit på igen var min dator DÖD. Den fick lov att åka till Västerås. Därav min frånvaro. Vad har jag gjort? Faktiskt inte jättemycket, mest varit trött och inte haft lust med något. Jobbade sju dagar på raken, p-söndag på HC as usual, ledig, jobb, after ski, utgång i Tandådalen, ny jacka, jobb, ny mössa, lite backe, onda blåmärken efter fortsatta nybörjaräventyr på boxarna, första ensamma öppningen, förfest här på nykterhetsboendet, sjukt kul p-söndag på HC, nya glasögon, jobb.



Typ så. Men nu har jag studsat upp ur svackan och känner mig back in business så nu ska det levas lite mer. Och jag måste börja fota mer, tagit ungefär noll foton på två jäkla månader ju. Inte okej.



(jag jobbade 184 timmar i januari. längtar jag till nästa lön? hmmmm, ja?)
-

1 kommentar:

Evelin sa...

Förlåt, men jag kan inte låta bli. Hehe. Accenten på a:et ska vara åt andra hållet. Alltså: à la ... osv.

Nu känner jag mig jättetöntig. Men jag tänkte bara tala om det... För ditt eget bästa liksom.