onsdag, december 16

dör av skratt.

http://nattensmess.se/. Roligaste upptäckten sen tjuvlyssnat. Haha, fyfan vad roligt.



"Varför försöker vissa killar göra 4-fingrar in? Vill dom att jag ska föda eller?"


"det är fan illa när man blir kåt av en tampong"


"Hittade en dildo under hans säng nyss. Han är på toa nu... Jag kanske borde fundera över varför i helvetet den ligger där, men det enda jag fokuserar på är hur jag ska kunna stjäla den i min lilla handväska."


"Linn! fyfan, hjälp mig. är hos någon, jag vaknade av att hans pitbull står nedanför sängen och morrar och grabben sover! jag vågar inte väcka honom, han ser ut som han i SAW! HJÄLP MIG! varför lämnade du mig igår!"


"Jag ville först ha lampan tänd. När kläderna åkte av ångrade jag det... djupt."


"varför finns det ungar överallt när man går sin walk of shame efter oskyddat sex??"


"Nytt lågvattenmärke i livet. 18 samtal till linda inatt. Kan du hälsa henne att jag har svår feberyra och går på metadon eller nått?"


"gick hem med ett kent-fan. det var ju upplyftande "


"jag tror ditt ex är här. och jag tror jag har min hand innanför hans byxor... dont hate"
-

Inga kommentarer: