måndag, oktober 26

aj.

Min svank jävlas med mig.

Fet
Och idag höll jag på att bryta fingret på jobbet.


Skulle ner med en jäkla köttkartong i en av frysarna (för liten frys, för stora kartonger enligt mig), och satte fingret på fel ställe. AJ. Och ni vet, såna där smågrejer brukar ju gå över ganska fort (som när man slår i tån) om man bara biter ihop och andas lite. ... det gjorde det inte. Det blev värre och jag var millimeter från att börja gråta i det där jäkla köket. Puuuuuh. Puuuuh djupa andetag. Kan jag böja på fingret? Jatackgodegud. Inte blir arg. Inte kasta saker omkring dig. Puuuuh. Ajjjjjj. Där står jag dubbelvikt i köket och så går Tobbe förbi: "Går det bra för dig eller?". "Ooh ja, inga problem" kved jag fram. Samtidigt som jag mumlade onda ramsor för mig själv.


Så nu är det krig. Jag mot frysen.
-

Inga kommentarer: